محمدرضا سیفی در حاشیه رونمایی از برند جدید لاماکو و همچنین رونمایی از فلو به عنوان اولین خودرو از سبد محصولات این برند جدید اقتصادی، برنامه های آینده این گروه را تشریح کرد.این فعال بخش خصوصی خودروسازی با اشاره به اینکه روزی که برند لاماری را در دی ماه ۱۴۰۰ راهاندازی کردیم از ابتدا در نظر داشتیم که جایگاه برند تداعیکننده یک خودروی لوکس باشد و در ذهن مشتریان نسبت به سایر محصولات تمایز ایجاد کند. قابلیت های محصول و برنامه های مارکتینگ به تحقق این مهم کمک کرد.
- asreleasing
- کد خبر 11591
- 2 بازدید
- بدون نظر
- پرینت