شما اینجا هستید

اخبار خودرو » انتشار جزئیات برنامه‌های مراقبتی گروه بهمن از مشتریان خود در روزهای جنگ

اجرای طرح افزایش بازه سرویس اولیه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، تسریع در تامین قطعات، انعطاف‌پذیری در تعیین مرکز خدمات در سراسر کشور و افزایش نفرات در شیفت‌های امدادی تنها بخشی از خدمات این گروه برای مراقبت از مشتریان خود بوده است.

بر اساس آنچه در این گزارش آمده، بهمن موتور بازه سرویس ادواری کلیه محصولات را دو هزار کیلومتر از نظر پیمایش و بازه زمانی یک ماه نسبت به شرایط معمول (براساس دفترچه‌ راهنمای خودرو) تا پایان تیر ماه افزایش داده است تا خللی در گارانتی محصولات مشتریان ایجاد نشود و در این ایام مرکز خدمات تماس گروه بهمن نیز در تمامی اوقات شبانه روز و هفت روز هفته (۷*۲۴) از مشتریان خود مراقبت و پشتیبانی می‌کند. همچنین گروه بهمن در روزهایی که کشور درگیر حملات دشمن بود، با افزایش سرعت تامین قطعات خودروهای نیازمند تعمیر، مدت زمان حضور خودرو در تعمیرگاه را کاهش و با افزایش شیفت‌های امدادی، سرعت خدمات‌رسانی به مشتریان افزایش داد.در نهایت در پی افزایش سفرهای شهروندان به دلیل شرایط خاص کشور، بهمن موتور این امکان را فراهم آورد تا مشتریان بتوانند عاملیت مورد نظر را در سراسر کشور انتخاب و سرویس مورد نظر را در آن عاملیت دریافت کنند.گروه بهمن در این گزارش عنوان کرده، علیرغم آن که دو عاملیت این گروه در نتیجه حملات دشمن به کشورمان آسیب جدی دیدند اما روند خدمات رسانی به مشتریان متوقف نشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

فروش اقساطی خودرو | فروش اقساطی خودرو