شما اینجا هستید

اخبار خودرو » حضور کارشناسان در محل مشتری ، جایگزین مراجعه حضوری مشتریان به ایران خودرو

بر این اساس، پس از تماس مشتری و طرح و ثبت درخواست، در صورت نیاز به بازدید محصول، کارشناسان «مرکز رضایت و خشنودی مشتریان» ایران‌خودرو به‌صورت حضوری و در محل مورد نظر مشتریان، خدمات مورد نیاز را ارایه خواهند داد و یا مسایل مطرح شده را به‌صورت غیر حضوری پی‌گیری و برطرف خواهند کرد.

مزدک زرین‌بخش، مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو با تاکید بر اهداف این طرح گفت: این اقدام نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان می‌شود، بلکه با کاهش سفرهای درون‌شهری، گامی موثر در مدیریت مصرف انرژی و کاهش ترافیک برداشته خواهد شد.

به گفته وی، مشتریان ایران‌خودرو می‌توانند از طریق تلفن مرکز تماس گروه صنعتی ایرانخودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ یا سامانه اینترنتی crm.ikco.ir درخواست‌های خود را ثبت کنند تا در صورت نیاز به مراجعه، کارشناسان مربوطه در کوتاه‌ترین زمان در محل تعیین‌شده حاضر شوند و یا مساله را در اسرع وقت به صورت غیرحضوری پی‌گیری کنند.

این تحول، بخشی از استراتژی کلان ایران‌خودرو برای تبدیل «رضایت» به «تجربه‌ای ماندگار» از خرید محصولات این برند است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

فروش اقساطی خودرو | فروش اقساطی خودرو

فید مطالب
کانال آپارات
توییتر
یوتیوب
فیسبوک
گوگل پلاس
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در فیسبوک
اشتراک گذاری در تویتر
اشتراک گذاری در گوگل پلاس
اشتراک گذاری در لینکداین
فید مطالب
کانال آپارات
توییتر
یوتیوب
فیسبوک
گوگل پلاس